Counting days

Daisypath Vacation tickers

Sunday, November 21, 2010

Satu minggu yg bermakna.

Mama dtg sini.=) ye,sini-Bangalore. ni kali kedua. tp kali ni berbeza...

seminggu mereka di sini, cukup untuk buat aku lupakan kelas dan hospital attachment. dalam kata lain, ponteng. *clap2* aku bukan pemonteng tegar. jadi, ketidak hadiran aku ke kelas selama seminggu, mengejutkan ramai org..haha..

Jalan2;Bangalore-Mysore-Ooty-Bangalore..tapi kali ni ade extra member...future-family-member i suppose.=p
tak sangka Mama nak ajak dia join bercuti sama2...mungkin ingin mengenali dia dgn lebih dekat.
oh, jangan risau, dia tidur dengan ayah dan adik aku. aku tidur bilik lain dengan mama.

kami seronok. enjoyed every moment together. walaupun ooty sejuk gila-gila.haha..membeku juga lah kat sana. 17'c bersama HUJAN. ohh menggigill.. ini kali kedua aku ke sana, tp tetap best.

mama seperti selesa dgn dia. dan dia,aku rasakan selesa bersama kami sekeluarga. larat juga dia melayan kerenah adik aku yang macam monyet + burung murai tu. 24 jam tak henti bercakap.(kecuali bila dia tido atau dapat Game)

lepas balik dari Ooty, bawak Mama pegi shopping. mmg borong sakan. tak perlu tahu lah jumlah belanjanya. sakit jantung pula nanti. dari 2 beg-jadi 6 beg. dpt bayangkan?? biarlah.asal dia bahagia.lgpun duit dia.

Semalam, hantar mereka ke airport. balik Malaysia la. tanpa aku.sobs3..takpe.aku ada perjuangan yang perlu dihabiskan di sini. Belum masanya untuk aku pulang..Final exam tahun ke-2 pun dah dekat.*sigh*

Mama pesan, ''belajar elok-elok..study smart..'' itu la pesanan Mama sejak pertama kali aku ke sekolah.


-------------------------------------------------

''Jaga Shasha baik-baik '', pesan Mama pada dia.

sekian,bye!

6 comments:

faiz ck said...

waaa...doakan kamu dan dia bersama insyaAllah.

=)

*LAdy.taShA* said...

thank u! insyaAllah ameen.=)

TOXICSNAIL said...

hahaha swetness!

Insyira said...

awhhh. so sweet! jgn lupa jemput aku makan nasi minyak! miss you syg

*LAdy.taShA* said...

suke ko ea jehann...haha

syiqoq! i mishh u too!=)

*LAdy.taShA* said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...