Counting days

Daisypath Vacation tickers

Saturday, August 7, 2010

2nd Internal Assessment

Bismillah..

''2nd IA, in 3 weeks?? Ya Allah....makin hampir..ape nak jadi dgn aku ni...''

Honestly, i know people have been talking bout me..

''tasha dah xcam dulu kan? rajin study...''

''eh, knape tasha dah xserajin dulu??''

Ya, aku akui...benar kata2 mu..memang aku tak setegar dulu..tak serajin dulu..jangan ditanye kenapa..sebab aku sendiri tak mengerti...aku sedar, tapi sedar itu, hanya disitu..aku terus hanyut...Astaghfirullah...Ya Allah..pulangkan kerajinan itu pada aku..pulangkan kekuatan itu dalam diriku...

Perjuangan ini bukan mudah.ianya suatu Jihad..perngorbanan yang Mulia.

Sungguh, aku takut..aku takut utk gagal..takut untuk tersungkur dan terjatuh..Jauhkan aku dari kegagalan Ya Allah..Jangan kau biar diriku hanyut dengan bayangan yang tak pasti..bantu aku hai teman..doakan aku..


Aku mohon kekuatan dariMu, Tuhanku.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...