Counting days

Daisypath Vacation tickers

Monday, March 28, 2011

Impian yang tak kesampaian.

Bismillah.

aku call Uni. tanya pasal result. Jujur aku katakan, aku harapkan Distinction. Sungguh2 mengharap.

tapi tak dapat. Aku dapat Honors. bersyukur. tapi sedih. *sebak*
lebih stress, masa belum tahu, semua orang kata, aku mesti distinction punya. tak ke lg aku mengharap kat situ.
nak menangis pun ada. tapi aku kuatkan semangat, aku kata pada diri.

''sungguh, Allah itu Maha Mengetahui.''

dia lebih tahu apa yang terbaik untuk aku.

sebab, aku selalu doa, Ya Allah, jika distinction itu baik untuk agamaku, masa depanku, dunia, dan akhiratku, maka kau mudahkanlah.kau izinkanlah.

Walaupun aku doa mcm tu, tp jauh di sudut hati, aku teringin jugak nak distinction.=(

jadi, bila aku tak dapat distinction, maknanya apa?

Ntahlah, mungkin bukan rezeki aku. Bertuahnya mereka yang dapat. *sebak lagi*

Allah, aku tahu, Kau ada hadiah yang lebih baik untuk aku. Aku tunggu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...